İkinci gebeliğim daha önce normal doğum yaptım buda öyle bekleniyor fakat önceki doğumda da basurdan çektim doğum sancısından beter yaşayanlar bilir. Şimdide doğuma çok az kalmışken birden dışa çıktı ve ağrı yapıyor. Doğum yapmadan bir çaresini bulmalıyım bu konuda tecrübe sahibi olan arkadaşlar deneyimlerini yazarsa çok sevinirim. Çok sıkışık durumdayım sırf bu yüzden sezaryen bile düşünüyorum 😔 hafifletecek ağrısını kesecek ne yapılabilir doktor krem verdi hiç etkilemedi bile.