annenur nurnur13 yani tercih meselesi tabiki ama yaz ayiysa zorlar sanki bir de kayar yapışır rahat edemezsiniz gibi geliyor bana. Penye daha rahat olur sanki
MerveEbru nurnur13 bence penye daha iyi saten biraz kaygan bi kumaş olduğu için ama yanında bi tane saten götürebilirsin deneme amaçlı şahsen saten kumaşa bayılıyorum uyurken vs güzel oluyo
iremss nurnur13 yaaani çok şık okey ama terleyince falan yapış yapış hissi hastane için bn terch etmem ama fotoğraf falan çekceksenz evet şık durur