Kızlar internetten de araştırdım ama tam olarak birşey oturmadı kafamda. Yaşadığınızda anlarsiniz yazan bir makale bile var 😂
Bu kasılma dediğiniz nasıl birşey. Kasıkta mi oluyor? Bebeğin bir köşede tor top olup orayı sertlestirmesi de kasılma sayılıyor mu? Ben bazen böyle oldugunda elimle orayı ovalayarak bebisi oradan uzaklaştıriyotum ağrı da geçiyor. 20. Haftalarda kasıkta agri ve vajinada batma yaşıyordum ama 30. Haftalarda hiç olmadı şuan 34 deyiz acaba oluyor da hissetmiyor muyum. Alıştım mi bilemedim. 😂 İlk gebelik olunca ya anlamazsam diye bir korku da aldı beni