Cgrunul 6 haftalık hamileyim çok yoğun sarı akıntım var ve afedersiniz ama iç kısımda kaşıntı fazla. Sizce aile hekimine gidip idrar testi mi veriyim yoksa kendi kadın doğum doktoruma mı gidiyim aranızda yoğun akıntı ve kaşıntı yaşayan oldu mu
Xxxbetuss Cgrunul aynı durum bendede var hamileliğimin basından beri de devam ediyor enfeksiyon olmuşum kaşıntım vardı kasıntı icin sirkeli su ile yıkamamı söyledi doktorum uyguladık geçti 🥰 ama enfeksiyon devam 🙁
Lizbonn Cgrunul Ben 9 haftalığım hamileliğin basından beri süt kesigi gibi beyaz akıntı yaşıyorum. Doktorum 12. Haftaya kadar bir şey veremem dedi 🤦🏻♀️ Her gün 3-4 kez ic camasırı degistiriyorum ve resmen bıktım tövbe yarabbim kendimden yoruldum
Asyasl Cgrunul muhtemelen vajinal mantar vardır kadın doğum doktorunuz fitil önerecek hamilelikle birlikte vajina florası değiştiği için daha hassas olunuyormuş çoğu kadında varmış hatta bazısı farketmiyorum bile
Ballmom22 İkiside olur bence muayeneye gideceğiniz zaman kadın doğum doktorunuza söylerseniz sizden idrar testi ister ona göre ilaç da yazar hamilelikte akıntı normal ama kokusuz ve rengi değişik değilse sizde mantar enfeksiyonu var bence ☺️
Liyababy Enfeksiyon olabilir sağlık ocağına giderseniz zaten doktorunuza yönlendirecektir vakit kaybı direk doktorunuza gidin
Cgrunul Liyababy dimi bende öyle düşündüm canm ama aramızda yaşayan tecrübeliler var mı diye sorayım dedim sağolun ♥️
Tubakskn11 Benımde basından berı yogun sarı akıntım var hala devam edıyo 34. Haftadayız doktora soyledıö normal boyle akıntılar hakılelıkte dedı hatta bazen baya gelıyor korkuyorum ama normal karsılanıyor hormonlardan dolayı
Cgrunul Tubakskn11 sarı akıntı harici bir de kaşıntımm çok fazla artık yara oldu bazen peçeteye nokta nokta kan geliyo cunku ister istemez kaşıyorum ve yara oluyo çok kötü bi durum yaa
Lizbonn Cgrunul Evet ama bana şimdilik yıkama jeli ve intim sprey verdi onlar biraz o durumu azaltıyor ama yine de tamamen kesmiyor en iyisi fitil ama onda da haftam gelmediği için yazmadı dr 🫤