Arkadaşlar eşleri gece calısanların gercekten allah yardımcısı olsun ben 4 yıldır evlıyız ılk kez evde yalnız kalıyorum yanı cumaya kdr kalmam gerekıyor bu ılk gunumdü egitim için eşim baska sehıre gıttı kafayı yıcem sabahtandır yaptıgım tek sey eşimi ikidebir arayıp aglamak yanı gozlerım şişti artık aglamaktan cok kötü bir duygu ıcındeyım kendımı tutamıyorum cok zor bı durummus ve kaldı 4 gün napıcam blmıyorum karnım agrıyo mıgdem bulanıyo ve cok kasıldım sanırım aglamaktan boyle oldum streste yapms olabılırım rahatlamak ıstıyorum ama ılk kez yalnız uyucam 😭😭😭😭😭😭😭😭