Kızlar 16+1 ikizlerime hamileyim ve şimdi kasıklarıma ağrı girdi sanki baskı oluyor hissi otururken yattım suan az hafifledi ama hala az az sancı giriyor bu normalmi yaa neyin nesi simdi böyle kasıklarda ağrı ilk gebeliğim kusura bakmayın bişey bilmiyorum korktum