nese-kasap Aspiratör olarak otribebe kullanıyorum,yedek uç Bruno kullanıyorum daha yumuşak çünkü. Şarjlı Aspiratör de aldım almayı düşünen varsa günlük kullanım da rahat ama ikizlerimin geniz akıntısı vardı bi tık yoğundu akıntısı yogunken hiçbir işe yaramıyor.