Sinem0135 Kızlar ilk gebeliğim 10 hafta 3 günlük hamileyım . İlk defa kahve rengi lekelenmem olmuş ve hemen özel bölgemin oraya ağrı giriyor aama aşırı derece de değil bu durumu yaşayan var mı
annenur Sinem0135 8. Haftamda yaşamıştım kese dışı kanamam varmış. Bence bı doktora git acile felan progrstan başlamıştı bana
TeoMom Sinem0135 Benim de 7-8. Haftalarda ara ara oluyordu ama doktor normal dedi kanama alanı da olmayınca progestan kullanmadım ama senin hagtam biraz daha ileri canım doktora git yarın bir baksın kanama alanı var mı diye
29ayse29-34 Sinem0135 bende 7 haftalık aynı durumdayım kırmızıya dönmeden korkma progestan hap verdi bana birde iğne verdi bazı gebeliklerde olabiliyormuş yat dinlen canım
Sinem0135 annenur camım bende de kese etrafında kanama vardı yerleşme kanaması dedı onun için 1 aydır fitil kullanıyordum 3 Gündür fitilim bitti . Bugün de ilk defa böyle bir şey oldu . Doktorum muanesi ene de var daha 1 haftam
Meryem44 Canm agri olmadi ama leke bende de oldu hastaneye qittim bebekte sikinti yoktu doktorum progestan verdi 3 qunde kesti 1 hafta sonunda biraktm isterse doktoruna bi danis
annenur Sinem0135 bitti diye biraktiniz mi? Almadınız mi devamını ben 4 aylık olana kadar kullandım doktor bırak demeden bırakmadım size birakabilirsin gecmis dedi mi ? muhtemelen içeride olan pis kandır gelen. Ve bence bekleme muayeneni acile git bu dediklerini ona da şöyle
Meryem44 Sinem0135 canm ozamn ihmal etme randevunu bekleme bi an once qit zaten progestan kullaniyomussun biteli cok olmamis ondan leke gelmemesi lazm bence bi an once qit icin rahat etsin
Usnac1995 Tam sizin günleriniz de oldu. Normal olabilir dediler. Sebebini söylemedi yani. Ama size özendiö ne güzel burda sorabiliyorsunuz. Ben gördüğüm an hastaneye uçtum gözlerim dolu dolu. Sorun olmayabilir ama sizde gidin bi
Sinem0135 annenur yazdım doktoruma sabah muaneye gidecem fitili de hemen aldırdım . Kullandım . Bilmiyordum yA bitince bende muane ye 8 gün vardı kafama göre hareket etmek istemedim tekrar almım doktor derse alım dedım böyle düşünmedim hiç
Sinem0135 29ayse29-34 teşekkür ederım canım inşallah tüm anneler sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza almak nasıp olur