Kızlar bilgisi olanlar beni rahatlatın lütfen 🥺 bugün tam 5.haftaydı betam düşüşe geçmişti bugünde adet oldum ama baya sancılı geçti şimdi biraz yeni kendime geliyorum dış gebelikten korkmuştum adet gördüğüme göre kesinlikle kimyasal oluyor değilmi içimde şüphe kalsın istemiyorum ☹️🥺