Recbey Kızlar boş gebelik yasayanlar boş gebelik anlaşılana kadar gebelik belirtileriniz devam etti mi??
ecem11 Recbey kuzum ben 11 nisanda boş gebelikten kürtaj oldum ve belirtilerim bir anda kaybolmuştu şimdi tekrar hamileyim mesela o zaman mide bulantım falan yoktu ama şuan mide bulantısı yaşıyorum
Zuzununannesi01 Recbey yok canım benim belirtilerim devam etti perşembe günü kürtaj oldum göğüslerim hala çok ağrıyor ya