Yesimustafa 20 haftalık gebelikteyim bugün ayrıntılı ultrasonu girdim herşey çok yolundaydı akşam sağ kasigim çok ağrıdi şimdi ise kanama oldu başına gelen var mı bu haftalarda ? Peceteye geliyor sadece leke halinde
AyteNil Yesimustafa bence birinin başına gelmesinden ziyade dr a görünmende fayda var gecikmeden doktorunla görüş derim geçmiş olsun
iremby Yesimustafa doktora gidin hemen. Kanama normal degil. Erken dogum riskiniz olabilir. Acile gidin hemen.
Dlktpl Yesimustafa cnm kanama normal degıl panık stres yapma druna mutlaka gorun ve calısıyosan bıkac hafta rapor al kanaman bıtene kadar yat dinlen
gzmerdn Kanama çok normal bi durum değil.. Renkli ultrasona girmeklede alakası olacağını sanmıyorum.. Cep numarasından doktorunuzu arayıp danışın en iyisi. Saar farketmeksizin acil bi durum olduğunda arayabilirsiniz doktorunuzu
Yesimustafa Beriliko yok bakılmadı muayene geldim doktoruma herşey normal gözüküyor deyip nts bağladı
Ozy Yesimustafa Benimde dün kanamam vardi acile gittim aksamheesey yolundaydicok sükür. 5 gün önce renkli ultrasona girdim ama doktor ondan olmaz dedi bebek hizli harekrt etmisse bi yere degmis olabilir dedi ama insan yinede korkiyor
Ozy Yesimustafa Sende kahverengi akinti devam ediyormu Benim kanamam dündü ama halen birazcik kahverengi akintim var
Yesimustafa Ozy yok bende çok az peceteye geldi ondan sonra sürekli kontrol altındaydım leke kanama olmadı dinlenmemiz lazım