dia merhaba, 7.haftada bebeğimizin kalp atisini duyduk. ♡ dr um normalde 1 ay sonra cagiricaktim ama 2 hafta sonra gel dedi . neden olabilir ?
YazCilegi dia Keseyi görüp kalp atışlarını duyduysan sağlık açısından endişe etme ☺ Ters bisey olsa mutlaka söylerdi sana. Keşke sorsaydınız şimdi biz ne desek içinizde hep bi kuşku olacak
NaimeYilmaz dia Bişeyinide neyini. Şöle doktorları hıc sevmıorm ınsanın ıcını curutuyor. dıyelmkı bısey var söle dimi evlat benim sonucta ben olsam doktorumu degıstırırdm böle insanlarla 9 ay gecmez 😞🙏
lkayRazgatLolu dia ilk muayenelerde 2 hafta da bir bakıo bazı doktorlar sonra ayda bir dior bnmde öyle oldu
Burcum dia beni de ilk haftalar 10 günde bir çağırmıştı. Ciddi bir soeun olsa söylerler. Ama içiniz rahat etmediyse başka bir doktora da görünün.
BesteCanerKutluzolu dia ilk haftalarda daha sık çağırıyorlar normal yani😉 Beneğib gelişimine bakıyorlar ilk haftalar anne birşey hissedemediği için daha temkinliler meraklanma
baharclk dia bişeyini kontrol edicem neymiş ya manyakmıdır nedir ben olsam bidaha gitmezdm ona. bişeyini ne yani hayyret bişey insanı deli ediyolar
BesteCanerKutluzolu dia Malesef öyle ilk aylar ben eve ultrason cihazı almayı bile düşündüm ciddi ciddi🙂 hareketleri filan hissetmiyorsun ya meraklanıyprsun o yüzden ama evham yapmamaya çalış hem kendin hem bebek için.
Tyk53 Ben her hafta gittim başlarda gerçi bende kanama vardı ama zaten ilk başlarda öyledir sık sık ultrasona girilir sonra ayda 1 e düşer