Merhabalar , 2 kez kürtaj oldum bebeğim 7-8. Haftalar da kalp atışları duruyodu . Gerekli testler yapıldı hormon testlerim prolaktin ve östrojen hormonumdaki değerler yüksek cıktı . Doktor dostinex diye bi ilac yazdı prolaktin hormonu
İçin ve adet kanaması gibi kanamam geliyo ama koyu renkte bir kanama acaba normal mi ? :/