mickeyasar Kızlar 22 haftalık gebeyim göğsümden sıvı (beyaz şeffaf su gibi) geliyor böyle durumla karşılaşan var mı? Ne yapmalıyız
CiCi_BeBe_AnNeSi mickeyasar bişey yapamna gerek yok bendede geliyor normal bir duurm her kezde oluyor hemn hemn
Civciv_annesi14 mickeyasar bende seninle aynı haftadayim benimde geliyor korkmana gerek yok çünkü süt kanallari açılıyor
Kkkrks Ahhh ahhh 2 aydır çekiyorum 😢 ya çok fazla geliyor bende de baş edemiyorum bazen Yine de maşallah diyim inşallah bebeğim doğduğunda da bu şekilde sütüm fazla olur
Melismelo Haftamda 1-2 damla geldi sildim dokunmadım kesildi dokunmayın sıkmayın kesinlike.. normal diye duydum ama randevunuzda doktorunuza belirtirsiniz korkmanıza gerek yok☺️
Kkkrks Kbraylmz1 Sütyen yalamıyorum çok rahatsız ediyor beni Sür yapan bişey yediğimde daha da artıyor Bu arada isim ve soy ismimiz aynı ☺️☺️ Şaşkınım
Kbraylmz1 Kkkrks bende takamazdım deli olurdum takınca ruhum daralırdı. Aaa ne güzel tesadüf eşimin soyismi Yılmaz senin de mi öyle