Srdm Kızlarr 16 haftadan beri bebek hareketlerni hissediyorum 18 den itibaren çok net hissetmeye başlamıştım bugün hareketini hissedemiyorum çok minik minik belki ama emin de olamıyorum onlardan, normal midir bu haftalarda?
moom222 Srdm Normal normal cnm korkma 25 den sonra hissetmeye baslarsin 28 den sonra daha net 32 deyim karnımın üstünde geziyor
Srdm moom222 bu hafta karnımdan da hafif hafif görüyordum devamlı izleyince o yüzden bugün olmayınca endişelendim, çok teşekkür ederimm 😊
Usnac1995 Ahhhh ahhh o günler geçti çok şükür. Ben ağladığımı biliyorum kesin bir şey oldu diye :) 26. Haftadayım 24 den sonra hergün az az hissetmeye başladım şimdi bile bazı günler çok hareketli bazı günler çok sakin hareketlerini belli belirsiz hissediyorum