Ben 2019da doğum yaptım açılmam olmadığı için zorunlu yatış verdiler 3 gün doğumhane de doğum yapmayı bekledim yaptıkları verdikleri hiç bir yöntem işe yaramadı 3 gün boyunca ne su ne yemek hiç birşey vermediler son anda sezeryana dönme olasılığı yüzünden. telefonda yasaktı eşim dışarda haber alamamış çok zordu benim için piskolojim bozulmuştu resmen artık en son gün bebeğimin kalbi yavaşlayınca suyumu patlattılar suni sancıyla doğum yaptım o kadar çok dikişim vardı ki sayısını bile bilmiyorum doğum anında kesi attılar 3 tane uyuşturucu iğne yaptı ebe fayda etmedi ilk gece dikişlerimin ağrısından yatmayı bırak oturamadım bile bebeğim sürekli uyuyordu nasıl emzirmem uyandırmam gerektiğini sorunca hemşireye ters ters cevap verdi göstermedi kimsede yardımcı olmadı benim için çok zordu. Söyle de birşey var Allah hepimizi vicdanlı merhametli doktorlarla karşılaştırsın ilk gün doktorları o kadar iyiydi ki doğumu kolaylaştıracak hareketler yaptırıyorlar başında durup destek oluyorlardı ikinci gün doktorları o kadar kötülerdi ki bir kadına 9 cm açılması olduğu halde suni sancı verdiler sürekli azarlama tersleme kadını maffettiler inşallah dedim bugün doğum yapmam 3. Gün fatih Sinan Özcan mı ne soyadından emin değilim bir doktor nobetciydi saolsun o gelince diğerlerine kızdı bu kızı niye 3 gündür burda tutuyorsunuz diye hemen suyumu patlattı kendisi saat 11 gibiydi net hatırlamıyorum ikindi vakti doğum yaptım. Doğumhanede odalar tek kişilik duş var her odada ama doğumdan sonra ki odamda 2 kişiydik refakatçi alıyorlardı o zmn yanınıza yatağımda doğru düzgün bir çarşaf bile yoktu söylememe rağmen kimse ilgilenmedi değiştirmediler. Ben doğumhanede beklerken zaten sezeryan planlı olduğu için sabah 8 de geliyorlardı sondalari takılıyordu nstye bağlıyorlardı sonrada amaliyathaneye indiriyorlardı belden uyuşturmalı yoktu o zmn tam anestezi vererek yapıyorlardı sezeryanı bu kadar bilgim var o konuda da şuan şehir Hastanesi’ne gidiyorum muyanelerden çok memnun değilim inşallah doğumum güzel olur