sudeyl16 canım sanırım anksiyete bozukluğun var. Bununla ilgili yardım almalısın birkaç ay önce 6-7 aylık bir dönemde ben de çok muzdariptim. Sürekli kötü bir şey olacak, olur hissiyle yaşamak çok zor. Olacağı zaman elimden bir şey gelemez, korktuğum şeyler önlem alabileceğim şeyler değil, şimdiden endişelenmek anlamsız diyerek, dua ederek azaldı bende. Stresli dönemlerde artıyor Allah yardımcın olsun kesinlikle git doktora