TueAltun tabinize temkinli olmakta fayda var ama siz ne kadar yorulursaniz o da yorulur. Ve kendisini toplamasi 2 3 günü bile bulabilir. Cumartesi düğünümüz vardı,ben bugün hissedebildim anca. Korkumdan dün aile hekimine gittik, kalp atışını dinledim. Oradaki ebe söyledi,o da dinleniyor ve uyuyordur diye. Bazen araba yolculuğu bile onu yorabilir. Evet bebek hareketlerini sayalım falan ama günümüz diğer günü tutmuyorki . Bazen ev işi yapıyorum sadece akşam 2 3 kere hissediyorum. Her defansindan böyle endişelenirsek hamileligimiz zehir olur,belki sizde de öyledir mesela ev işleri yaparken hiç hissetmezsiniz. Aslında yinede hareket eder ama çok hafif olduğundan hissedemeyebilriiz