Minigindunyasi Kızlar doktorunuz sezaryan tarihini nezaman kaçıncı haftada verdi acaba benim doktor ağırdan mi alıyor merakettim
nrsen Minigindunyasi 38. Haftaya verdi 6 temmuz canım şuan 36+4 üm. 37 de yani çarşamba gene kontrole çagırdı. Bi sonraki çarşamba inş aksilik olmazsa doğum
DerinKoss Minigindunyasi 33+4 haftalıkken karar verdik 1 Temmuz’da doğumum 38+5 haftalıkken doğacak bebeğim 👼🏻 Bugün tam 38+0 💫
TugceArslan Minigindunyasi Birinci ve ikinci gebelik mi? Ona göre farkediyor. Mesela şuan ikinci gebeliğim 38+0da doğumum olacak İnşallah🙏🏼 Ama ilk gebeliklerde 39. Haftayı bekliuorlar
ipek9 Bize 8 Temmuz dedi ama daha kesinleştirmedik şuan 36+5im bu hafta perşembe gittiğimde kesinleştireceğiz yani son 1 hafta kala benimki de ağır alıyor ilk doğum diye olabilir
DerinKoss Minigindunyasi Evett şükürler olsun 🥰 Allah hepimizin bebeğinin sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsiin 🙏🏻🙏🏻❤️
Cannsu8 Bende 28+4 oluyorum yarın kontrolüm var tarih almak icin çok sabırsızlanıyorum sizce ne zaman tarih verir 🥰🙏🏻
Minigindunyasi Cannsu8 32 34te flan verir riskli bir durum yoksa diye dusunuyorm tabi bilemiyoem bende😃