123merveemir Naz_0742 hastanedeki lab.sonuçları belli bir seviyeye geldikten sonra değeri düşük gösteriyor yani belki düşmemiştit lab.sonucundan kaynaklıdır yani yanlışlık olabiliyor 15000 galiba sonucunuz kese de belli olmuştur bence
Naz_0742 123merveemir kese belliydi kalp atışı duyulmadigi için kürtaj denmişti sağlıksız gebelik diye
Naz_0742 Vera09 bebeğim de kese de göründü kalp atışı duyulmadı kürtaj dedi 6 haftalık olduğu için beklemek istedim. Ama beta hcg 15000 10000 düşmüş iki günde