Melisakeskinn Kızlarr merhaba haftaya 13+2 olucam kontrolüm var ikili test için de gitmiş olucam cinsiyet belli olur mu sizler ne zaman öğrendiniz cinsiyeti
esmaozdemir76 Melisakeskinn bazıları öğreniyormuş ama değişen filan oluyormus yani kesin olması için 16-17. Haftaları beklesem daha sağlıklı olur. Benim ki gostermemisti ikili de
Bayancorek Melisakeskinn 12. haftada ikili test için gittiğimizde bebeğin pozisyonu uygun değildi göstermedi bize, bir sonraki hafta gittiğimizde öğrenmiştik 13 de. 💙😇
00hvesa  arkadaşlar 25. Haftam ve hala cinsiyet net olarak belli değil sizce ne olabilir anlayanlar yazabilir mi
vesilece Melisakeskinn 13de tahmin etti ama tutmadı canım o yüzden ısrar etme bence 15-16da net oluyor
Deletedmom_12 Melisakeskinn 12+4 de tahmin de bulundu yüzde doksan erkek dedi degişmezse insallah erkek dedi bakalim
Melektmz Melisakeskinn 17. Hafta da öğrendim. En garanti o haftalarda belli oluyor dedi doktorum. 13. Haftada bir fikri oluşmuştu fakat net değil demişti. O haftalarda doktorların yanılma payı çok yüksek. Sonrasında değişebilir.