Duygu-mercimek Kızlar bugün idrar tahlili yaptırdım ama sonucu doktora gösteremedim saat 5 olmuştu. Ama lökosit 75 bakteri 61 çıktı yani enfeksiyon var ciddi yaygın. Bebeğe zararı olur mu acaba? Yarında işe gitmek zorundayım. İnşallah doktora yetişirim. Deneyimi olanlar paylaşabilir mi?
Yagmr05 Duygu-mercimek idrar yolu enfeksiyonu ciddiye alınması gereken bisey allah göstermesin erken doğuma bile sebebiyet verebilir ihmal etmeyin geçmiş olsun şimdiden 💕
Hazalll2 Duygu-mercimek ben de idrar yolu enfeksiyonu cok sık oluyorum.değerleriniz biraz yüksek cıkmıs muhakkak başlayın tedaviye.antibiyotiği düzenli kullanınca geçiyor
fatmanurkantar Bebeğinize direk bir zararı yok erken doğum tehlikesi var bence ihmal etmeden bir doktora gidin izin alabilirseniz işten izin alırsanız sizin için gayet iyi olur ama korkmayın fitil verdi doktorum ve tek kullanımlık suya karıştırılacak bişey vermişti şuan geçti gibi hamileyken ama olması çok normal dedi doktorum umarım sizde en kısa zamanda iyi olursunuz