Alshdksb Doğum yapan tecrübeli anneler doğum sonrası kamamam durmuyo 78 gün oldu benimle bu durumu yaşayan varmı hastaneye de gidemiyorum bilgilendirin
maviananas Alshdksb benimde 2,5 ay devam etti doktorum rahmin geç toparlanıyor demişti. Siz mutlaka doktorunuza danışın ciddi bir durum da olabilir
Aylin_16 Alshdksb yaşamadım hiç duymadım da bizim burdan bişey dememiz imkansız muayane olman lazım ultrasonla bakrlar rahimde kanama faln var mı diye bakıyorlar zaten ilk40 çıktıktan sonra kanaman olmada bile gitmen lazımdı en kısa zamanda gitmelisin
balkupummm Neden hastaneye gitmiyorsunuz ? Bu çok önemli bir konu. Lütfen sağlığınızı tehlikeye atmayın. Çok uzun bir süredir kanamanız var. Tehlikeli olabilir
Kubrailkan Bende 40tan sonra görünemedim valla hepte gidilmesi gerek derdim kendim yaptim aynısını 🙄 51 gün oldu. 2 hafta önce kanamam bitmişti benim. Bu ptesiden perşembeye kadar yine regl gibi oldum 🤷🏻♀️