Canım var bence. Bende 5. Gün embriyosu taze transfer olmustum. 6. Günde cıkmıştı bir tık daha belirgindi. Kan ver kesinleşsin🌸 Ve şu uyarıda bulunayım kan verince 2 günde bir iki katına cıkması lazım diyecekler. Transferin 14. Gününden önceki artışları cok dikkate almıyor doktorlar sonrası nasıl artmıs bakıyorlar. Benimki 2 katına cıkmıyordu %70 falan artıyordu burada o bebekten hayır gelmez dediler moralimi bozdular. Dikkatli ol❣️🥰 umarım seninledir🤲🏻