Busraarsubbb 5haftalık hamileyim doktor keseyi gördü ama küçük dedi 1 hafta sonra gel Altan muayene edip bakalım dedi sizce tehlikeli değil mi? Benim gibi yaşıyan oldu. Mu????
Gurbetto Busraarsubbb hayır hiç bişi olmaz ben 6hafta gittim sadece kese gözüktü 2hafta bekledim bebekte kesede gözüktü erken gitmenin yan etkileri en iyisi 8haftada gitmek
Minik_prenses Busraarsubbb 2 hafta sonra gidip kesin sonuç alabilirsin bende 8.haftada bebek ve kalp atışını duydum 🥰
Gebeyim15 Busraarsubbb insanların üzerinden bu algının kalkması gerekir alttan muayene tehlikeli değil zaten tehlikeli olsa doktorlar neden bakmak istesin ki bence doktor ne derse yapılmalı doktorların işine karışmayı doğru bulmuyorm bende oldum şükür bi sıkıntı olmadı zaten nasibi varsa kimse onun önüne geçemez
Busraarsubbb Minik_prenses darısı başıma inşallah bebişimin güzel kalbinin sesini dinlemek isterim rabbim nasip ederse inşallah 🙏😊