Mihriban81 İnstagramdan indirimli ürün diye paylaşım yapmışlar 680 den 380 e düşmüş bende mesaj attım sipariş verdim ama Google’da çok fazla sayfa hakkında sıkayet var o sayfadan sıparıs verıp elıne ulaşan varmı
Mihrimahvuslat Mihriban81 uzak dur kesinlikle bende görümcemin düğünü için elbise alacaktım başka sayfada 650 700 TL olan kıyafet orda 350 TL falandı hatta aynısını dedim bişey dedi de hatırlamıyorum sonrada şikayet var diye bir hesap var Instagram’da orda gördüm biri elbise mi ne sipariş etmiş buruş buruş bir tişört göndermişler kadına
Mihriban81 Damlademir ya inanmiyorum bide sipariş verip odeyemeyı havale olarak attım Google yorumlarından okudum iade bile yapmıyorlar resmen dolandırıldım
Mihriban81 Mihrimahvuslat Ay inanmiyorum bende 680 TL olan babynestı 360 da indirmişlerdi aldım ama Google’dan yorumları okuyunca çok üzüldüm param gitmiş oldu bi kere
Mihriban81 Mihrimahvuslat İnstagramdsn yazdım şimdi iade talebi oluşturmak istiyorum diye bide sıparıs verırken temmuzun 17 sınde kargolar yola cıkıcak dedi ama ben eylülde doğum olucak zaten 5 ay önce sıparıs edıp hala elıne ulaşmayan var resmen dolandırıyorlar
Mihrimahvuslat Mihriban81 yaa üzülmen için demiyorum ama keşke burdan sorsaydın canım ya en azından fikir sahibi de olurdun neyse sıkma canını inşallah paranı alırsın alamasan da şikayet et gerekli yerlere dolandırıcılıktan ceza yerler belki
Mihriban81 Mihrimahvuslat gerçekten inşallah ya yazdım dönüş sağlamazlarsa sıkayet edıcem insanların paraları hakları ne kadar küçük görülüyor herkes dolandırıcı olmuş
sumeyyekayabas Mihriban81 merhaba ürününüz geldi mi bende geçen sene haziran ayında aldım ama hala yok sürekli oyalıyorlar