Simgenurg canım bende sürekli yürüyüş yapıyorum, tatile gitmiştim günde belki 4 5 saat yürüdüğüm oldu hareket halindeyim hiç hissetmiyordum desem yeridir buda 26. 27. Haftalar yani.. kafama takıyodum ama normal ne zaman uzansam hareketsiz kalsam hissediyorum oda çok az. Şimdi evime geldim o kadar aktif olamıyorum, hissediyorum sık sık.. senin hareket halinde olmandan dolayı korkma yani iyidir bebisin hemde küçük 23 e kadar hic hissetmeyenlerde var