AlmiraAnnesi ben 1 kere gebeliğimin başlarında gül demet hanıma gitmiştim onu biliyorum sadece, sizce hangisi siz ne dersiniz? Ben normal doğum istiyorum nasip olursa, fatma hanım normal yaptırıyoe mu acaba bilginiz var mı? Ağrı’da Muhammet beye gidiyorum ama o da devlette yaptırıyormuş doğumu ve sezeryan. Açıkçası Ağrı’da da doğurmak istemiyorum