Mge95 Herkese merhaba kızlar benim daha önce yaşadığım psikolojik sorunlar vardı hamilelik sürecimde arttı her günüm stres ve ağlamakla geçiyor bebeğim için çok üzülüyorum benim gibi olan bana yardımcı olabilecek birisi var mı 😔
Vera09 Mge95 size bi kitap önersem.. doğmamış çocuğun gizli yaşamı. Hamilelik sırasında çektiğimz bütün sıkıntılar bebeğimzn ileriki yaşantısını etkiliyor ne yazıkki. İçinden çıkamıyorsanız Bi terapiyle yardm alablirsiniz
Mge95 Vera09 benim bi hastalığım var malesef hep vardı ilaç Kullanıyordum Psikolog desteği alacağım umarım geçer dua ediyorum bebeğim zarar görmesin Diye
Hacer90 Benimde vardi. Terapiye gittim hamile oldugum icin o an verememisti ama gecmezse gel mecbur vericez demistir terapistim. Cok sukur gecti. Sizde bi terapiye gidin Allahin izniyle gecer insallah