Seymahamza 35+1 deyim bebek hareketlerini kasıklarımda cok net hissediyorum böyle durumları yaşayanlar var mı
ikicocukannesii Seymahamza benimde öyle canım 37 oldum karnım çok aşağıda sanki küçülmüş gibi arada vajinama batma oluyo çıkıvercekmiş gibime geliyo tuvaletimi tutar gibi tutuyorum 😃
Rumeysaylz Seymahamza 32+3 haftalığım bende kasıkta hissediyorum çok bebeğim ters duruyor şuan ayakları orada ama hiç durmuyor ittiriyor sanki
gzmerdn Sen bide 2hafta sonra gör🙄 37deyim ordan çıkıvericekmiş gibi hareketler yapıo ama daha aşağıya inmemiş bile 🙄
ikicocukannesii Seymahamza bilmiyorum ki canım inmiştir herhalde artık zaten 28 den beri baş aşağıda benimde kontrol pazartesi merak ediyorum oğluşum ne durumda kaç kilo gelsin artık paşam 😃
Seymahamza Bilgenizamo acaba kanala mı giriyor cidden çok rahatsız ediyor beni otururken yürürken aşırı rahatsız oluyorum hareketlerden
AyseZ Seymahamza benim 35 de girdi kanala.. şuan 38 im, fenalardaym her hareketinde vajinal bölgemde hareketlenme oluyo, nişanım suyum gelicek die korkuyorum.
Serapca Bende öyle 27 haftadayım kasık bölgemde hatta vajen azıcık üstünde soruyorum normal diyorlar oğlumda yaşamamıştım ben böyle bir şey hayırlısı inş 🙏🏻
Seymahamza Serapca sonlarda çok artıyor o his ben artık bebek hareketlerinden rahatsız olmaya başladım yatmak oturmak yürümek hep sıkıntı oluyor
Serapca Seymahamza ben 4 tane kaybım var sağlıkçı olmama rağmen panikletiyor beni ciddi bi erken Doğum riskim Yok fakat Dr um uyarmaya devam ediyo endişelendiriyor beni bu durm Allah esirgesin Yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Busraaa0 Seymahamza gıdıklanma gibi oluyo benimde bi başladığında 10 sanıye sürüyo doktora söylüyorum bi anlam veremıyo
Seymahamza Busraaa0 ben sordum bugün bebek kendini doğuma hazırlıyormuş spordan önceki ısınma gibi düşün o nedenle çok normal dedi