Kizlarr bebeğime evolvia ar marka mama veriyorum. Dogum yaptığım hastane hemşiresi önerdi. Bayıla bayıla içiyor. Aramizda kullanan var mı? Yan etkisi oldu mu? Birde göğsümde uyuyor iki çekiyor sütü sonra uyuyor hemen. Bende ac kaldi diye korkup ya sütümü pompayla sahip veriyorum ya da bu mamayi ek olarak kullanıyorum. Bu konuda siz nasilsiniz? Acaba hazıra alisti ondan mı ya da çenesi mı yoruluyorum bilmiyorum