-Papatya- Kaç haftalıkken Kalp atışını duydunuz. Eşiniz karnınızı dinledi mi dinlediyse ne zaman duydu. 6+2 haftalık hamileyim kalp atışını ne zaman duyabilirim.
segah06 -Papatya- Tebrikler ♥️ Kişiden kişiye değişiyor bence bu durum. 6+5 te duyamadım ben pazartesi gideceğim duymaya. 9 haftaya dek duyulamaması normalmiş
benimmdunyamm -Papatya- 6+1 de gittik bebeği gördük atisi gördü doktor ama duyamadik ciha Z bebeği görmedi küçük diye 8+4 de dinledik
-Papatya- segah06 ilk gebeliğimde 7 haftalıkken duymuştum. İnş duyarsın 🤲🏻 Rabbim kucağına almayı nasip
cansualisa -Papatya- 7+6 doktorumuz duydu sesli olmadı ama bakalım 5’inde kontrolümüz var 10 haftalık olduk sukur
Eminecak -Papatya- 5 haftalikken hamile olduğumu ogrendim keseyi bebeği gördük. 8 hafta olunca da kalp atislarini duydum. Öncesinde hayal kırıklığı yaşanabilir acele etmemek lazım.
-Papatya- Eminecak ilk gebeliğimde 7 haftada duymuştum. Bu ikinci gebeliğim eşim karnımı dinlediği zaman bir şey atıyor diyor da işte ne kadar doğru hissediyor bilmiyorum 🤷🏻♀️.
-Papatya- Deletedmom_12 bayramdan önce gel demişti bende cuma günü yada haftaya Pazartesi günü falan gideceğim. 🙂
2Bebek1Anne -Papatya- 6+6 da gördük kalbi yanlış hatırlamıyorsam 9 da gittimde doktorum zararlı bu haftada açmam demişti 🤷🏼♀️ 13 de gidicem az kaldı inşallah duyarım 🌸❤️
-Papatya- 2Bebek1Anne diğer doktorlar dinletiyor 😳 bi doktor diğer doktoru tutmuyor valla insanın aklı karışıyor. İnş diyarsın cnm 😍