Sezeryan ile doğum yaptım 4. Günüm sütum tam gelmedi göğüs ucum yok bebeğim kabul etmiyor silikon göğüs ucu geldim süt gelmiyor ona da istediği gibi açlıktan çığlık çığlığa ağlıyor mama veriyorum çok zorda kaldım mi ne yapicam hiç bilmiyorum çok çaresizim benimle aynı durumu yaşayanlar çözüm bulabildimizmi ne olur yardım edin