Hanımlar 14+4üm ama ultrasona göre 15+4. İki günden beri hareket hissedip hissetmediğini konusunda kararsız kaldım. Elimi koyduğumda (vücuduma oranla ellerim çok sıcak) çok çok hafif bir seyirme hissediyorum. Doktorlar 17. Hafta diyor ama sizce mümkün mü?