Semaaa16 tedaviyle hamile kaldım 3 senenin sonunda.ohss geçirdim, çok kanamalarım oldu, hastanede yattım. Şimdi erken doğum riskim var.Kaybetme korkusu yer etti beynimde.
Önce bi bebeği görsem dedim, gördüm.bu sefer kalp atışını kafaya taktım.
Sonra kalp atışını duysam dedim, çok şükür duydum.
Bu sefer her kontrole kadar acaba kalbi hala atıyor mu diye düşündüm, keşke hareketlerini hissetsem dedim..
Çok şükür 22 haftalık olduk bu sefer de bir gün diğerinden az hareket etse ya da uzun süre hareket etmese aklıma kötü düşünceler geliyor.. velhasıl kelam bunun sonu gelmiyor. Annelik daha kucağına almadan kendinden çok onun için korkmakmış. Daha yüzünü görmeden,kokusunu bilmeden,sesini duymadan bi minik kalp atışına tutulmakmış.Karnıma ağrı girse acaba kızımında canı yanıyor mu diye düşünüyorum.rabbim aklımıza gelen kötü düşünceleri başımıza getirmesin inşallah 🙏🏻