NOG_06 Kızlar bayramdan evvel doğum yapıcam mecburiyetten 35 haftalığım, sadece bi parmak açıklığım var ilerlemedi, ben normal doğum yapmak istiyorum o yüzden açılma olması için ne yapmalıyım? Doktorum 35 den önce ilişkiyi yasaklamıştı 35 olmadan doğurma demişti o yüzden, ama şuan her an doğum olabilir kimisi ilişki açılma yapar diyor 🤷🏻♀️ Sizin bi öneriniz varmı? Sezeryandan korkuyorum 😖
Mucizem72 NOG_06 ben doğumdan bir hafta önce pilates topu ile egzersiz yaptım YouTube dan elçin Demirel in videolarını.her gün hurma ve ananas yedim.her gün iki kez duş aldım ve merdiven çıktım.4 cm açıklıkla hastaneye gittim ama maalesef sezaryen doğum yaptım sonunda.bebeğim iri olduğu için normal doğum gerçekleşmedi.
EryaCa NOG_06 İki normal doğum yaptım canım ikisinde de her gün yürüdüm hiç hareketsiz kalmadım merdiven in çık squat yap pilates topu ve ilişki
Ervaannesi NOG_06 35+6 bende yeni başlıyorum hiç açılmam yok. Ahudu yaprağı çayı diyolar ama onu bulamadım aktarda felan, bende papatya çayı aldım o da açılma yapıyormuş . Birde hurma ve ananas suyu.
CansuAslaaann Ahududu yaprağı çayı diyorlar denemedim hiç hafta içi bende denicem birde ananas Açılma yapıyo diyorlar
Demirssmomm NOG_06 Ben anlatılanları çok doğru ve güzel bulmuştum. Sanırım kendiside eşide hekim diye biliyorum. Umarım sizede faydalı olur
Lavinia_35 Her gün yürüyüş, yüzme, hurma, ilişki, ılık duş, hurma önerdi doktorum ve yırtılma olmaması için zeytin yağıyla vajinaya masaj
Cicolation Bebeğin kendini ne zaman doğmaya hazır hissederse o zaman her şey daha kolay olur neden bayramdan önce diye kendini şartlandırıyorsun,normal doğum istiyorsan yapabileceğin en iyi şey bebeğinin dünyaya gelmek istemesini beklemek ve elinden geldiği kadar hareket halinde olmak(yürüyüş,squat vs.) bunu bilir bunu söylerim
NOG_06 Cicolation canım, zaten bebek gelmek istiyor hastanede felan yattım ilaçlarla tuttuk, ve sürekli kasılmalarım sancılarım olduğu için bebek sterese giriyor nst herşeyi söylüyor, ayrıca ben kendimi şartlandırmıyorum doktorum bebeği alacağını söyledi, normalde zaten ben çoktan doğum yapmıştım 🙂