Kızlar aşılama gününü de sayarsam 13.gün bugun. Hiçbir belirtim yok..ne göğüs hassasiyeti ne kasık ne bel ağrısı …
Belirtisiz hamile kaldığını öğrenen var mı?
Reglim salı günü gelmeli normalde , 2 gün var. Var mi benim gibi olup da belirti olmadan hamile kalan 🤍😘