Prens_annesi9 mama sandalyesini bir tanıdığım almıştı gayet memnun olduğunu söyledi. Nevresim takımı almıştım kumaşı bir tık sert gibi geldi bana bana gene de beğendim ana kucağına laf yok bence gayet güzel kullanışlı oluyor.zıbınları çok uygun oluyor her gelişte bir kaç tane alıyorum ben iyi oluyor küvet seti her seferinde pahalanıyor eğer alacaksanız geç kalmayın derim mennun kalan çok ama kovası hakkında çok yorum var kapanıyor diye onu da dikkat ederek alın ☺️