Eyllmrtsln 36+6 dün 4 5 damla kadar kanamam oldu bugun hastaneye gittiğimde acıktığım 2cm kanala girmiş normal dogum %55de sancım cıktı ne zaman doğum olur acaba açıklık başlayınca hemen devam ediyor mu kızlar bir yardımcı olun
Betus93 Eyllmrtsln 34 um 3cmaciigimvar ve 60 lara vuran sancilarimvar. Asiri kasilma yasiyorum. Her dakka karnim tas gibi
ozgeya Eyllmrtsln 37+1 haftalıkken açılmam vardı 3-4 cm ama nstde sancım çıkmadı. Şuan 37+4 üm ama hala doğurmadım 😬 evde kıpırdamadan yatıyorum,cuma gününe yatış verdi doktorum.
YUSUFEFE Eyllmrtsln ben sanci ve sudan hastaneye gittigimde 2 cm aciklik cikti ama nst sancilarim senin kadar degildi. Yatisimi yaptilar 10 saat icinde de normal dogurdum 9.5 aciklik olana kadar beklediler.
Maviss35 Betus93 yaa bende 35+3 üm bugün nstye girdim 100 50 ve 60 yazıyordu nst kağıdında anlamadım doktora da sormayı unuttum sancım var mı benimde yani 😬
Eyllmrtsln Maviss35 100e gelmeden dogum alırlar zaten bide düzenli mi ona bakıyorlar başka bir seye bakmışsındır
Saracogluilkay 37+6 dayım 2 cm açıklık var rahmime baskı oluyor ne zaman gelirse artk beyefendi hastanede sandım çıkmadı ama alttan baktığı için galiba sancilarim daha çok hissedilir halde şuanda 🙏 hepimize kolay doğumla nasip etsin Allahım
Eyllmrtsln YUSUFEFE banada yatış verdiler 24 en geç 48 saate doğurursun dediler ama yatışı kabul etmedim hiç de suyum falan gelmedi
Tutkubalyemez Benim 39 hafta bebek kanala girmemiş açıklıkta 1 cm normal olmaz dedi doktor sizce de öyle mi
Ecrindemet Doktorumun soyledigine gore 1 ya da 2 cm aciklik cok onemli degil cunku sanci bile olmadan olabiliyormus 2 cm aciklik.