Merhabalar herkese,
Haftalardır su azlığı vs uğraşıp duruyorduk. Bebek iyi mi değil mi ne olacak vs. Suyu nasıl. Neyse 36. Haftaya kadar geldik. Doktorum 38. Haftaya kadar bekleyelim dedi. 37+0 da kontrolümüz vardı. Dedi 1 temmuz cuma günü (38+1) sezeryan ile alalım. Gün aldık. Kontrolden geldik heyecanlıyız herşeyi ayarladık,temizlik günÜmüzü doğuma nasıl gideceğimizi falan. çantam zaten hazırdı. İçimde bir rahatlık daha cumaya kadar çok var nasılsa:) dün 37+1 cumartesi günü eşime dedim beni duşa sok lütfen çok ter döküyorum bi suya gireyim bir abdest alayım falan,suda öyle kötü oldum ki, hemen yıkanıp kendimi salon koltuğuna bornozla zor attım. Geçmesini bekliyorum,büyük tuvaletim gelmiş gibi bir ağrı wc ye gittim ve yaptım. Azalma oldu tam rahatlama olmadı. Yahu regl olacağım sanki öyle bir ağrım var. Sonra bir baktım bornoz açık pembe bir su olmuş,peçete koydum önce devam ediyordu. Evimiz silivride dr u aradık. Doktor özel çapada.nat ve açılmaya baktır orda eğer açılma varsa gel hemen yapalım doğumu dedi. Hastaneye gittik nst normal ama suyum gelmeye devam ediyor hem de baya. Böyle bir sürü. Depend koydum altıma,yola çıktık,beylikdüzü civarındayken sancılarım başladı. Çok ağrıyordu ama heyecn ve evladım kavuşacağım mutluluktan dolayı zorunlu sezaryen bile olsa sancı çekme şansın eriştim diyordum. Neyse bir şekilde eşim yetiştirdi hastaneye ,nstde sancılarım çıktı ve açılmam hala 1 cm idi. Suyum gelmeye devam ediyor ama . Dr geldi anestezi dr u belime iğne yaptı belden aşağımı uyuşturdu. Ameliyat başladı. Kemdi doktorum sezeryana başladı. Bir ara tansiyorum 6 ya 3 klp atışım40/50 arası oldu. Ölüyorum sandım ama dayanmaya çalışıyorum derken bebişim doğdu. Dikiş pansuman temizlik aşamasında öleceğim sandım tir tir titriyorum sonra odaya geldik ve bebeğimi verdiler o an en büyük mutlulun benim oldu. Ne küveze girdi ne yoğun bakıma. 3080gr doğdu. 37+1 olmasına rağmen sağlıklı oldu çok şükür. Bıgün evladımla hayatımın ilk günü. Çok değişik duygular içerisindeyim.eşimle dedik pazar evin şeklini değiltiririz bebeğe hazır olur temizlik yaparız falan hepsi yalan oldu. İstediği zamanda geldi,plan program genelde şaşıyor bebek istediği zamanda geliyor. Allahıma şükürler olsun . Allah anne olmak isteyen herkese yardım etsin,
doğum bekleyenleri evladına kavuştursun