QUEEN088 Yagmurrr_ bende 4 aya geçiyom)6aylik gibi görünüyo .Doğrusu karnimin görünmesin seven birisi diğilim o yüzden bol giyimler tercih eduyorum.Oversize tişört,tayt.Sende öyle yap rahat olursun😊
Melekprenses Yagmurrr_ ama bu ben 5. Buçuk aylık oldum ama karnım 8 aylık gibi diğer hanilleşklerşm böyle değildi yukarı doğru sivri midem daha geniş aşağıya doğru iniyor.
Deletedmom727272 Yagmurrr_ hamile kaldığınızda zayıfsanız ve iç karnınız da küçükse kaçınılmaz bende öyleyim, hatta eskiden şişkinlik yaşadığım günlerde nohut yutmuş solucan derlerdi😂 Soranlar bir zahmet maşallah,hayırlı olsun desin
Byzsmsk10 Yagmurrr_ yaa benimde karnım hemen şişti 14 haftalık oldum sanki 5-6 aylık hamile gibiyim. Ben sigarayı bıraktım ve kabıZım aylardır ondan olabilir diye düşünüyorum 🤔
Yagmurrr_ QUEEN088 en güzel giysi geniş elbiseler giymek bu sıcakta çekilmiyor pantolon eşofman yada tayt zaten ayaklar sisti rahat giymek lazim
Gulpoyraz Melekprenses benimde ilkinde normaldi karnım bunda senin gibi son bir ayım kaldı nasil gecicek bilemiyorum bildiğin yuvarlak bir dünya gibi karnım kocaman
MerveEbru Yagmurrr_ o bendede var canım şuan 8 aylık olduk ama doktorum bile 5 aylıkken gördüğümde 8 9 aylık sandım seni diyor 😂 ben zayıf hamile kaldım 49 kilo ile o yüzden göbekte meydana çıkınca öyle oluyor tabi
Yagmurrr_ Aysekalkan valla hamileligimin başından beri var gaz olayı sabah kalktığımda biraz inmiş oluyo ama genede büyük yani
happykrkmzs Yagmurrr_ zayıf hamile kaldıysan ve iç karnın geniş değilse öyle oluyo maalesef 😂benimde öyle Allahtan son aya girdim de rahatladım ☺️ Ama gaz da olabiliyo ben o sorunu da çok yaşadım 6.aydan sonra normale dönüyo göbek
Asya55 Benimde ikinci hamileliğim 4,5 aylık hamileyim ilk hamileliğimde böyleydi karnım hemen büyümüştü birazda kız bebekte böyle oluyor benim ikiside kız,kız mideden baslıyor büyümeye
Esra1990 Yagmurrr_ hızlı kilo alıyonusunuz benimde aynıydı birden bre karnım büyüdü ayından büyük duruyor ve çok hızlı kilo alıyodum yemediğim halde gebelik şekeri çıktı
Aysekalkan Yagmurrr_ bende oleydim sin ayarları düşünemiyorum dersim bide miğde ağrı girerdi çok şükür düzene girdi
Melekprenses Gulpoyraz sizin cinsiyeti ne? Bu hamileliğimde gaz da çok oldu 36 yıllık hayatımda çıkarmadığım gazı çıkardım 🙊
enesayazmoom Yagmurrr_ inanır mısınız bilmem ama benim ilk gebeligim de son 3 ay karnım çıkmıştı hamile olduğum belli oluyor du şuan ikinci gebeligim daha 14 haftalık ama sanki 6 aylık hamile gibiyim sanırım iç karnın geniş değil öyle diyor büyüklerimiz. Birde kız bebek de karin yaygan erkek te sivri olur derler .. bilemiyorum ,😆😅 yine koca karı geldi diyecekler 😅🤣🤣
Yagmurrr_ enesayazmoom ne güzel valla evet inanıyorum ben benimki erkek mesela karnimin altında sivri duruyor daha çok başından beri oyleydi tahminen erkek diyorum erkek cikti🥰 saglikli olsunlarda bunlar basut seyler
enesayazmoom Yagmurrr_ maşallah benim de erkek sağlıkla kucağımıza alalim inşallah krem felan kullanmaya başladınız mı.?
Yagmurrr_ enesayazmoom krem değilde doğal şeyler kullanmaya çalışıyorum zeytijyagi ve badem yağı sürüyorum bikac haftadır memenin kahverengisi duştan sonra kabuk gibi kuruyor surekli zeytinyagi sürüyorum anında nemlendiriyor surekli de karnımı yagliyorum
Gulpoyraz enesayazmoom muhakkak kullan bebek yağı krem benim ilk hamileleigimde bir tane bile catlagim yoktu ona güvendim ama bunda çatladım onada ayrı üzüldüm