bu zamanda internette bu kadar bilgi varken, isteyen herkesin kendini geliştirmesi için milyonlarca kaynak ellerinin altındayken bunlara dolandırılanlara acıyamıyorum. Doğal seleksiyon deyip geçiyorum, doğada da böyle güçsüzü yerler. Cahillik bir seçim sonuçlarına katlansınlar. Hacıya hocaya sormadan fikir yürütemeyen insanlar dolu. Eğitim sisteminden mi oluyor yoksa herkesi eğitemez miyiz bilemiyorum