Kifayett bizde bugün 40+1 olduk yarın suni verecekler inşallah bu gece kendi sancılarım gelir de gerek kalmadan doğrabilirim. Kilo için ben hep annemden cesaret aldım. Gerçi benim bebeğime 3 600 civarı dendi normal bi bebek ama annem benim kardeşlerimi hep 5 500, 5 300 gibi doğurdu. Normal olarak ki öyle boylu poslu Bi kadın değildir. O yüzden korkma Allah yeter ki o gücü versin bize