Acemianneee08 Mustafam12 kakasını yapmış mıydı acaba ? Genelde 39. Haftada problem olmuyor . Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah .
Yagmurak5 Mustafam12 enfeksiyon mu ? Doğum yaptığım hastanede tüm bebekler yoğun bakıma alındı hepsi enfeksiyon dendi çok geçmiş olsun bu arada tez zamanda yerine kucağınıza gelir umarım üzülmeyin sütünüz iki kat lazım 💞