Merhaba ,
Benim de bir iki gün hafif sancılarım olmuştu kramp giriyodu ara ara kanamadan sonra lekelenmelerim 3 hafta kadar sürmüştü doktor normal demişti. Ve sana tavsiyem kürtaj olduktan 1 hafta sonra kontrole git ultrasondan muayene eder bakar doktor cok önemli böyle seyler . Cok gecmiş olsun 💜 bu arada doktor doğum kontrol hapı verirse kesinlikle kullanma mantar yaptı bende inanılmaz kötü bişey. 2 kez üst üste mantar oldum zar zor gecti. Eşin korunsun hap kesinlikle önermiyorum bu süreçte