babyboy1 canım bende 35.haftadayım... salı akşamı ağrıdan dolayı acile gittim ebe alttan muayne etti 5 cm açılmam olduğunu söyledi hiç sancı hissetmedin mi diye sordu. Önceki hafta bebeğin toplandığını ve karnımın sertleştiğini söyleyince ebe kasılmaların başlamış nerdeydin dedi. İki gün hastanede yattım nts de sancılarım çıktığı için. İhmal etmeden dr a başvur canım. Ben şuanda yataktan kalkmıyorum 1 hafta daha dursun diye. Dilerim senin böyle bir problem olMaz. Çok geçmiş olsun 🙏💐