Eslem_1 Benim aşırı su fazlalığım olduğu icin 38’de devlete riskliye yönlendirdi özel .Riskliye gittiğimde hergün 3 günde bir muayeneye çağrıldım kontrol icin . 40 haftada kontrole gittim doktor 40 haftalık olmuşuz hafta içi doğumu başlatırız haftasonu gelmezse dedi .Alttan muayeneyi ilk defa yaptı zorladı zaten gelsin diye çocuk söyledi kendiside .Cuma sabahı kontrole gitmiştim zaten cuma gecesi 10.30 da ani su bosalması ile gittik gerzek stajyer doktor vardı 4 cm açıklık doğumun başlamış sorunsuz dedi doğum evine yönlendirdi .Zoraki gittik orada ki yaşlı ebenin pislikligi tansiyon vs vardı iste sunıler takıldı 4.30 da genç ebe geldi 8 cm olmuş dedi doğuma alalım yok bekleyelim dedim şükür ki demişim oda iyi birisiydi .Genç ebe zaten yaşlı olana gece 12’den beri doktoru çağıralım sorunlu bu kız dedi durdu inadına çağırmadı da velhasıl . Doktor 5’te geldi direk sezaryana aldı alttan kanama geliyordu benden zaten su felan kalmamış çocukta inmemişti zaten şükür oyle iyi doktora denk geldim sezaryanda da plesanta yapısıklıgı vs anlaşıldı derken atlattık 🌸.