Kızlar ben yıllar önce intahar etmiştim lise cagindayken yoğun bakıma girmiştim ve ölümden döndüm o günden sonra ilaç içemez oldum şuan 4 aylık oldum hamileyim ama vitaminlerin hiçbirini içemiyorum bitanesi de kokuyor resmen onu görünce çok kötü oluyorum vitaminleri icmezsem bir sıkıntı olur mu bebeğimde üstelik tahlil yaptı doktor magnezyum demir eksikliği kansızlık varmış çok düşükmüş ama yok yapamıyorum içemiyorum ☹️🥺