Lgel Bu aralar ishalim ve erken belirtiler arasindaymiş. kasiklarm agriyor belime ara ara sancılar giriyor. 31 haftaligim. Korkuyorum
nevamm1 Lgel nst ye bı bağlan istersen canım en yakın hastaneye gidersen bağlarlar.sancilat düzenli mi öğrenmiş olursun.
3oglanannesi Lgel ishali bilmem ama geçen gün kahvaltı yaparken biraz karnım ağrıdı uzandım geçmedi druma yazdım gel dedi sancım çok çıktı içeri yatırdı hemen doğumu durdurmaya çalışıyorlar ama zor gibi ilaca rağmen kasılmam var çünkü
Sevval4 İshalin belirti olduğunu ilk duyuyorum bebek ağırlık yapıyor bel sırt ağrılarıda normaldir çok zorlamadıkça Su gelişi açılma yoksa sorun olacağını sanmıyorum
B-33 36 haftalığım 2 haftadır ishalim ama bi sıkıntı yok simdilik Bende korkmustum ama sanırım kesin bir belirti sayılmıyor bu Havadan veya sudan olabilir