Bende 6 buçuk 7 aya yakındır hep soluma yattım ama şu 32 haftaya kadar ağrı oluşmaya başladı solumada sağımada yatsam mecbur kalmadıkça sağıma yatmıyorum çok kısa süre sağıma yada sırt üstü yatıyorum 15-20 dk onuda ebe ağrı olduğunda dinlenmek için yatabilirsin demişti